مبینامبینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات دختر نازم مبینا

از شیرگرفتن مبینا خانم

1393/2/28 0:33
نویسنده : مامان سمیه
562 بازدید
اشتراک گذاری

مبیناخانم دیگه حسابی خانم شده.......

بالاخره بعد از کلی سختی گریه شب بیداری و بهونه های جورواجور مامانی تونست مبینا خانم رو از شیر بگیره هورا ....تشویقتشویقتشویق.....

واقعا مرحله خیلی خیلی سختی بود هم برای من هم برای شما.گریهگریهگریه....

اینم یه عکس خوشگل از مبینا و بهونه گیریهاش که با مامانش قهر کرده قهرو میگه پیشم نیا و فداش بشم دخملم دم در خوابش برده.خواب آلود

پسندها (2)

نظرات (5)

mamane aysel
20 اردیبهشت 93 13:03
سلام عزیزم خیلی مبارکه اره خیلی سخته این مرحله قربونش برم چراقهر کرده؟ سلام ممنونم.
مامانی درسا
11 خرداد 93 15:37
بابا این دختری ما شاهکار کرد یه روز اومد گفت پوشکم نکن بزرگ شدم یه روزم اومد کفت فقط شبا شیر بهم بده بزرگ شدم ..... ولی این پستونک رو هر چی میکنم ول کنش نیست ....... کاش روزی ول کردن پسنونک درسا هم بشه ..... مبارک باشه برای دختری که این مرجله رو گذروند من فداش چه باحال قهر کرده ممنونم عزیزم.درسا خانم اینقدر خانمه خودشه خسته میشه پستونک و میزاره کنار.
مامان امیرحسین
22 خرداد 93 21:44
بر منتظرین مژده بده منتظر آمد / از مهد بقا مهدى ثانى عشر آمد ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان بر شما مبارک
مامان سودابه
22 خرداد 93 23:26
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک ای جونم عزیز جون چرا دم در خوابیدی عزیززززززمممممممممممممممم
mamane aysel
27 خرداد 93 14:54
عزیزم تولدت مبارک ایشالله صدسال به این سالا خانمی میبوسمت خانمی ممنونم عزیزم.