مبینامبینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دختر نازم مبینا

مبینا و عروسک مورد علاقه اش

1392/10/15 15:45
نویسنده : مامان سمیه
412 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخملم با اینکه کلی عروسکای خوشگل داره ولی این عروسک درب و داغونش رو خیلی دوست داره طوری که یبار که دید دارم عروسکشو میشورم کلی گریه میکرد که نی نی مو بده ....

بابایی میگه عروسکشو ازش بگیرم بزارم کنار تا هرجا میره با خودش نبره این مایع آبروریزی رو اما من نمیخوام دخملم ناراحت بشه باید هرچیزی رو که خودش دوست داره داشته باشه نه چیزی رو که ما دوست داریم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی درسا
30 آذر 92 11:24
الهی بگردم چقده خوشگل خوابیدی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
خاله فریبا
2 دی 92 16:48
یلداتون مبارک شاد سر بلند باشین ممنونم خانمی یلدای شما هم مبارک.
خاله شادونه مامان آرشیدا
3 دی 92 13:44
سلام عزیزم ماشالله که دختر خوشگل و سلامتی داری ایشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه و روزیروز خانواده خوشبخت تری داشته باشین عزیزم این شیر رو می تونی به بچه های بالای یکسال بدی و سه طعم داره که وانیلیش از همه خوشمزه تره. امتحانش کن ضرری نداره.البته اگه بتونی پیداش کنی چون یکم بد گیر میاد. البته شیر نستله عسلی هم خوبه اما دختر من کلا با شیر قهره امیدوارم برای مبینا جون جواب بده خیلی خیلی ممنون از راهنمایتون.
مامانی درسا
14 دی 92 7:41
جانبار90 درصد خخخخخخخخخ کلی خندیدم .... وای که با این دل پاکشون بی دلیل یه به چیزی دل بسته شون خیلی زیباست .... کاش همیشه همین طور ساده زلال و پاک میموندن ..... خوابهای خوش دخترم
مامان آیسلی
15 دی 92 15:02
عزیزکم همه بچه ها عاشق این عروسکای 90درصدشون هستن فدات شم ناز خاله چقدر آروم خوابیده ممنونم.
مامان امیرحسین
8 بهمن 92 22:12
سلام .اگه اشتباه نکرده باشم شما اهل قم هستید و به عبارتی همشهری هستیم.اگه دوست داشته باشید با هم تبادل لینک کنیم تا بیشتر به هم سر بزنیم. سلام عزیزم خیلی خیلی هم خوشحال میشم.
سودابه
13 بهمن 92 22:23
سلام و صد سلام دخملم خوبین الحمدالله. ال وعده وفا ببین نازنینم اومدم بازدیدتون رو پس بدم البته لی لی چون هنوز پام جوش نخورده موندم اگر جوش نخوره به هر جهت مادر که باشی حتی اگر وبلاگی همیشه دلت برای بچه هات می تپه و هر جور شده میری خونه اشون ولو با یک پا و لی لی دوستتون دارم بسیار زیاد سمی جونم نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم که مدام به وب خاموشم سر زدی جهت احوالپرسی خواهش میکنم عزیزم ان شااله همیشه سالم باشید.
مامان امیرحسین
18 بهمن 92 16:57
دوست عزیز من شما را با افتخار لینک کردم.لطفا من را با اسم امیرحسین ناز ما هدیه خدا•: * ¨ ¨ *: • ثبت کنید.