مبینامبینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات دختر نازم مبینا

عاشق آب بازی

1392/5/14 16:46
نویسنده : مامان سمیه
494 بازدید
اشتراک گذاری

 

مبینای عزیزم تازگیا یاد گرفته لباسش رو میگیره میگه در در ( یعنی لباسمو در بیارین برای آب بازی) و میره توی استخرش میشینه و چند ساعتی من و بابایی باید با خانم آب بازی کنیم نیشخندنیشخندنیشخند

آب بازی رو خیلی دوست داره ولی فقط تا وقتی که روی بدنش آب بریزیم اگر رو سرش آب بریزیم اونوقته که دیگه جیغ میکشه و گریه میکنهگریهگریهگریه

زمان چه زود میگذره و تو چقدر سریع داری بزرگ میشی عزیزم. دوست دارم نازنینم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 18:55
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
سودابه
18 مرداد 92 23:17
قدر بشناسید مستان آخرین پیمانه را
ساقی امشب میکند تعطیل این میخانه را
گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید
خورده یا ناخورده؛ باید ترک کرد این خانه را
عید سعید فطر مبارک




ممنون عزیزم عید شما هم مبارک . ممنون که به وبلاگ مبینا سر زدین.