مبینامبینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دختر نازم مبینا

تولد مبینای عزیزم

1391/10/20 22:59
نویسنده : مامان سمیه
407 بازدید
اشتراک گذاری

خانم دکتر یزدانی تاریخ 28 خرداد رو برای عمل سزارین من معین کرده بودند اما من و بابایی شب 27 رفتیم مسجد جمکران تا برای سلامت به دنیا اومدن دخملون نماز امام زمان بخونیم. وقتی برگشتیم خونه ساعت حدود 2 نیمه شب بود من حالم خیلی بد شد سریع ساک نی نی رو برداشتیم و رفتیم بیمارستان ولی عصر و من بستری شدم.

ساعت 8.30 دقیقه صبح روز 27 خرداد سال 1391 مصادف با شهادت امام موسی کاظم(ع) دخمل گل من با وزن 2970  gr و قد 49 cm  پاشو تو این دنیا گذاشت.

قشنگترین و به یادماندنی ترین روز تو کل زندگی پر از فراز و نشیب مامان سمی....

دختر بهاری من کاش می دونستی اون لحظه ای که بعد از ماه ها انتظار تو رو توی بغل من گذاشتن دیدن صورت قشنگت و بوسیدن دستای کوچولوت به من آرامشی رو داد که مدتها بود از دست داده بودمش آرامشی وصف ناشدنی........

دخترم الماس انگشتر نشین          شاهکاری نیست زیباتر از این

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)