مبینامبینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دختر نازم مبینا

دخملم وزن نمیگیره

1391/10/17 12:02
نویسنده : مامان سمیه
433 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چی کار کنم دخترم خیلی خیلی کم وزن میگیره دکتر می گفت تقریبا روزی 3-5 گرم که واقعا کمه همه جور آزمایشی هم از دختر گلم گرفتن ولی خدارو شکر چیزی نبود. ناز گل من یک کیلو نیم وزن کم داره خسته شدم هر چی بهش غذا می دم خیلی بی اشتها می خوره شیشه خوردن هم بلد نیست نمی دونم چی کار کنم دوست دارم تپل مپل بشه....نگرانسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسل
17 دی 91 13:13
سلام مامانی خوبین ممنون که بهمون سر زدید میخوام لینکت کنم نگران نباش وقتی غذا بخوره تپل میشه منم میخوام آیسلم تپل شه ولی نمیشه مهم اینه سالم باشن قربانت
alikia
19 دی 91 0:56
خدا واستون نگه داره دختر نازتونو
مامان ساتیار
19 دی 91 16:41
سلام عزیزم.. نگران وزن بچه نباش مهم اینه که خدا رو شکر سالمه.. به غذاش یه کم کره اضافه کن و یه کم نمک و آبلیمو تا با اشتهای بیشتری بخوره.. فکر میکنم توضیحات پروفسور سلطانزاده کامله اگه وقت دارین یه نگاهی بهش بندازین:
http://www.professorsoltanzadeh.com/new/food/maintxt.htm
خدا حفظت کنه مبینا جون


رومینا
20 دی 91 9:55
ممنون که به ما سر زدید رادوین هم همینجوری هست اصلا غذا نمی خوره اینقدر حرص میخورم ولی دکتر بهم گفت با زور غذا نده ولی اخه هیچی نمی خوری مخصوصا بعد دندون لاغر شده


ممنونم خانمی.رویش دندون گل شما هم مبارک.ان شااله همه نی نی ها سالم باشن و تپل مپل رادوین عزیز شما هم همینطور.پسر گل تو ببوس